Call Me Tiny Boo-Boo
Сезон 2, серия 15: Kat has to deal with the consequences of her past actions and make a big decision about her relationship. Meanwhile, Max tries to figure out a great plan for his third date with Nicole. Laura Bell Bundy Guest-Stars.