Call Me When You Get There
S1, E7: Barry (Troy Gentile) is thrilled at the freedom offered by his new driver’s license, until Beverly (Wendi McLendon-Covey) lays down her rules of the road. Pops (George Segal) resists wearing a Life Alert bracelet and is forced to call Adam (Sean Giambrone) when he needs help.