Calming the Storm
S1, E4: In Dorchester, a string of gang-related shootings has the Boston Police Department on high alert. Things take a turn for the worse when a 20-year-old apparent gang member is shot execution-style in a local barbershop. With retaliation expected, the cops do everything they can to calm tensions and prevent another tragedy. Across town, the Fugitive Unit is on the trail of a dangerous knife-wielding robbery suspect.