Cambio de planes
S1, E6: Salomon defends the honor of his mother. Elvira receives another video where Berenice reveals she committed suicide because of her. Paz confirms to Ginebra that her daughter is alive. Esteban asks Elvira to join forces to find out who killed Berenice.