Legends of Tomorrow Camelot/3000
S2, E12: The Legends continue their quest to hunt down the Spear of Destiny before the pieces fall into the hands of the Legion of Doom. The Legends discover that pieces of the Spear are each being guarded in different time periods by members of the JSA. Their first stop is the future where they find Dr. Mid-Nite (guest star KWESI AMEYAW), which eventually leads them to the past and King Arthur’s Camelot, where Stargirl (guest star SARAH GREY) is protecting her piece of the Spear. In order to protect the Spear shard from the now-evil Rip Hunter, the Legends must join forces with the Knights of the Round Table.