Can We All Get Along?
S1, E4: Beginning with the Clarence Thomas/Anita Hill hearings, the '90s saw a succession of racially fueled events from Al Sharpton and the Crown Height riots, to Rodney King and the LA riots, to O.J. Simpson and his murder trial.