The Nineties
Bill Clinton's presidency began and ended with controversy spanning from an inability to reform America's health care system to a sex scandal that led to impeachment.
The '90s brought on the Internet along with a dark side of the tech boom in the form of hackers, online predators and the proliferation of pornography.