The Eighties
Raised On Television, Pt. 1
Exploring the decade of primetime soaps, adult dramas, and family sitcoms and how the VCR and remote control changed the way we watched TV.
Ronald Reagan's two-term presidency is explored highlighting his landmark legislative achievements and political setbacks.