Candy Wars
S4, E15: When Kady wants to spend some quality time with her father, she enlists Michael's help in the school candy drive. But when the father of last year's winner claims he can prevail once again, a competitive Michael loses sight of helping Kady and commits to selling an exorbitant number of chocolate bars.