Cape Feare
S5, E2: An anonymous letter writer makes ominous threats to Bart. The Simpsons discover they were sent by Sideshow Bob who, when released from prison, harasses the Simpsons and then attempts to kill Bart with a machete. But Bob's vanity foils him yet again.