Capitol Grill
S7, E3: For the quickfire, the chefs must make a pie from scratch. For the elimination, the chefs prepare a classic picnic feast for Capitol Hill interns at Mount Vernon, the home of the first U.S. president, George Washington. While the chefs grill up some tasty dishes, the interns spread out their blankets and play croquet on the lawn. Jonathan Waxman, author and owner of New York Citys Barbuto restaurant, guest judges.