Caracas, 1967
S2, E1: The world is turned upside down by the seemingly impossible and horrifying murder of Retro Girl (Michelle Forbes). Pressure is on the Powers Division to bring the perpetrator to justice, but when Christian Walker (Sharlto Copley) is pulled off the case for being too close to the victim, and may be a suspect himself, he must go off-the-books to avenge the woman he loved.