Cardinal
S2, E2: As Philip investigates the fallout from the last operation, Elizabeth sticks close to home, concerned for her family until she gets a mysterious distress signal. Meanwhile, a walk-in arrives at the Rezidentura – providing both Nina and Stan with unique opportunities.