Сезон 1, серия 6: Kate interviews for a new job that seems just about perfect, although it comes with a catch. Randall doubts his career choice and wonders if he followed the right path. Kevin and Olivia's relationship moves in a new direction. Rebecca and Jack are conflicted on what to do when Randall tests as a gifted child.