Carol Seerveld
S1, E3: Popular West Braden Elementary School teacher Ms. Carol (Deirdre O'Connell) reaches her breaking point with a student. With Jake's help, Rook begins to find her confidence as a cop until a police confrontation goes awry. Dannie's first night babysitting Carrie doesn't go as planned.