60 Minutes Cause and Effect, Talent on the Spectrum, Seinfeld in 2020
S53, E3: Temperatures and drought in the West contribute to thousands of fires in California; adults on the autism spectrum with unique talents and capabilities; comic Jerry Seinfeld.