C.E.D'OH
S14, E15: On a lonely Valentine’s Day evening, Homer attends a life-altering seminar, which teaches him to take a more aggressive course towards success. He becomes the head of the Springfield Nuclear Power Plant, only to discover how lonely the life of the man at the top truly is.