The Bravest Knight Cedric & the Dark Castle
S1, E6: Cedric and Grunt sneak into the Dark Castle to find the map to Grunt`s bridge. Instead they befriend a messenger raven named Saylor and must escape from the dragon that has been secretly living inside the castle.