Celebrity Game Face
시즌 1, 에피소드 1: Kevin Hart hosts a night of fun and games with his favorite celebrity couples, all playing remotely from their own homes. From trivia to ridiculous physical challenges, each round will show us a fresh, fun and unexpected side of them we've never seen!