Challenge in Chandler, Arizona
시즌 127, 에피소드 10: A newlywed couple looks for their first home in Chandler, AZ. She wants to embrace the Arizona lifestyle with a Spanish-style home that has a pool, but he wants a one-story ranch without a pool that's cheaper on heating and air.