Chanel and Sterling CDXCII
S26, E22: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo get back stabbed in BESTIES TO PESTIES, get PSYCHED UP AND READY TO FAIL, and should have stayed inside the car in SUN OOFS.