Changes for Chuckie / The Magic Show / A LuLu of a Time
S8, E10: With Kira and Kimi in his house, Chuckie sees changes everywhere and is sure life as he knew it is over. Backstage at a magic show, the Rugrats discover real magic. Lulu babysits the Rugrats at the retirement community as they cause chaos.