Jurassic World: Camp Cretaceous Chaos Theory
S2, E8: It's a race against the clock for the kids as they try to stop the hunters from enacting their plan to kill all the dinosaurs at the watering hole. Through the power of friendship, they manage to get the dinosaurs away from the watering hole... until they realize they've actually started a stampede, putting their lives in danger too!