Chapter Fifty-Two
S3, E8: Jane (Gina Rodriguez) finds it difficult to stop meddling in other people's relationships, especially Xo's (Andrea Navedo) and Rafael's (Justin Baldoni.) Rogelio (Jamie Camil) makes an unorthodox agreement with his matchmaker. Petra (Yael Grobglas) goes to great lengths to find out if Rafael is working against her. Michael, (Brett Dier) with Jane's help, makes an important life decision with Jane's help. Meanwhile, Rafael gets some upsetting news that leaves him reeling. Ivonne Coll also stars.