Chapter Forty-One
S2, E19: Jane (Gina Rodriguez) takes on additional shifts at the Marbella to make some extra money, but it starts cutting into her time with Mateo. Jane and Rafael (Justin Baldoni) agree that they need a formal custody agreement and decide to use a mediator to help make it more amicable. Xo (Andrea Navedo) takes an acting role on Rogelio’s (Jaime Camil) telenovela and they are both surprised with her performance. Michael (Brett Dier) gets called into his boss’ office after a newspaper runs a story on him and Sin Rostro. Meanwhile, Petra (Yael Grobglas) confronts Rafael when she learns that the twins’ trust fund is different from Jane’s arrangement. Ivonne Coll also stars.