Murder in the Bayou Chapter Four - A Precarious Place
S1, E4: Jennings is situated right off Interstate 10 between Houston and New Orleans, placing it on the path of a major drug route. Investigative reporter Ethan Brown discovers that several of the murder victims were known to be police informants as well as drug users, which put them in a precarious place.