Chapter Four - Best Friends?
T1, E4: As Larry takes the stand, pinning the murder on Daniel, we delve into their long-standing friendship. After Demery’s testimony, it is now the defense’s chance to make their case, but Daniel is not provided with the proper defense he was due. Just as this seems to be the end, we find out that the jury did not hear all of the evidence and one piece of information brings the entire case into doubt.