Chapter Four: Transplant
Сезон 1, серия 4: The gang finally unites in Texas as the circumstances surrounding their missing friend become more urgent. An old friend of Molly's provides important perspective on her final days and a possible way forward. Meanwhile, a black market organ purchased off the dark web yields disturbing side effects for its new owner.