Chapter Fourteen: Let the Games Begin
S2, E7: Rosanna Arquette (The Whole Nine Yards) and Vanessa Marcil (NBC's Las Vegas) guest star - Let's Get Ready To Rumble - Nico (Kim Raver) nervously prepares to meet Kirby's (Robert Buckley) mother Tina (guest star Rosanna Arquette), but her nerves quickly turn to shock when Tina turns out to be less like a mother and more like Nico. Victory (Lindsay Price) is done with Rodrigo and focuses all her energy on winning the chance to design a sportswear line for a professional tennis player. She needs Joe's (Andrew McCarthy) help, but unbeknownst to her, he has been avoiding her at all costs after his failed marriage proposal. Meanwhile, Wendy (Brooke Shields) is upset and a bit jealous when Shane (Paul Blackthorne) signs with an attractive manager Josie Scotto (guest star Vanessa Marcil) who instantly books Shane on a movie, but the tables are turned when Wendy is recruited to produce the same movie. Also making cameos in the episode are sports figures Tiki Barber, James Blake, David Lee and Amani Toomer.