Chapter Nine: Help!
S2, E2: Secret Lovers -- Carlos Ponce (7th Heaven) guest-stars. Nico (Kim Raver) tries to adjust to her new life as a widow, but the appearance of Megan (guest star Shannon McGinnis) -- her husband's former student and secret lover -- only makes the road rockier. Victory (Lindsay Price), on the other hand, begins renovations on her new store and meets a handsome contractor named Rodrigo (Ponce), who piques her interest. Wendy (Brooke Shields) is caught in a predicament when she learns her latest film is in jeopardy after its star, who is also her friend, trusts her with a secret. She wonders: should she protect her film and studio or stand by her friend who needs her support? Andrew McCarthy, Robert Buckley and Paul Blackthorne also star.