Murder in the Bayou Chapter Three - An Unholy Union
S1, E3: The more time investigative reporter Ethan Brown spends in Jennings, the clearer it becomes to him that this is not the work of a serial killer at all. Ethan examines law enforcement's investigation into the homicides and comes across a number of alarming details. Numerous members of the law enforcement community have ties to the victims and the initial suspect, Frankie Richard.