Chapter Three - The Wronged Man?
Сезон 1, серия 3: In his own words, Daniel Green tells us his story after being arrested for the murder of James Jordan. We look back at his life, as the prosecution and defense begin building their cases heading into the trial. While Daniel continues to declare his innocence of the crime, his best friend Larry Demery takes a plea deal and prepares to testify against him.