CHAPTER THREE: “THE GODDAMNED BEACON OF TRUTH”
S1, E3: Del tries to teach Wayne the art of lying so they can book a motel room under false identities. But Wayne's social skills and Del's desire to have some fun test their new relationship when teens invite them to party. Orlando tries to convince Principal Cole to take a road trip to find Wayne. Sergeant Geller, given a “second chance” himself, starts following leads to find the missing teens.