Chapter Three
S1, E3: Recent university graduate Albert Einstein (Johnny Flynn) struggles to make ends meet while trying to land an academic post in a scientific world rigid with tradition and protocol. After finally securing various tutoring jobs, he moves one step closer to being able to provide for his pregnant wife, Mileva (Samantha Colley), when tragedy strikes.