Chapter Twelve: Scary, Scary Night!
S2, E5: Dreams and desires - Victory (Lindsay Price) has a nightmare that Joe (Andrew McCarthy) falls and breaks his neck while mountain climbing in a blizzard. She struggles to figure out the meaning of the dream and calls Joe, only to find out that he is training to climb the Matterhorn. Nico (Kim Raver) makes pricey Christmas plans with Kirby (Robert Buckley) and offers to cover all the costs, but he insists on paying his own way. Later, Griffin (guest star James Lesure) asks Nico for her help in acquiring a sports magazine for the company by schmoozing the sexist owner. Meanwhile, Wendy (Brooke Shields) is upset when Shane leaves for a business trip without saying good-bye. She wonders when she became the needy housewife and finds solace in her friendship with Dennis (Ed Kerr), the father of her son's best friend. Paul Blackthorne and David Norona also star.