Chapter Twenty-Three
S2, E1: After Jane discovers Mateo's abduction, chaos ensues, especially when they all learn Sin Rostro is involved and demanding a ransom. Trying to help, Rogelio tweets about Mateo's kidnapping making the Villanueva family targets of the paparazzi. Despite everything that has happened, Jane must also focus on motherhood and turns to Xo and Alba for help, leaving Rafael feeling left out. Meanwhile, Petra is conflicted with what to do with Rafael’s remaining sperm sample.