Chapter Two - The Most Dangerous County In America?
Сезон 1, серия 2: As it is revealed that James Jordan was killed in Robeson County, North Carolina, we look into the dark history of this rural area on the southern border of the state, one filled with crime, racial injustice and corruption in law enforcement under the leadership of Sheriff Hubert Stone, bringing into question everything we thought we knew about the case.