CHAPTER TWO
S1, E2: Post-racial America LOL. This one is for Trayvon, for Big Mike, for everyone lost to racial injustice. #BlackLivesMatter transformed the world. #OscarsSoWhite shook the table. FML here comes that BS. N***** Navy assemble. We all we got!