Chapter Two
S1, E2: After butting heads with Mileva Maric (Samantha Colley), the only girl in his class at Zurich Polytechnic, Albert Einstein (Johnny Flynn) falls in love with this determined fellow student. While the passionate affair fans the flames of their mutual curiosity and love of science, their reckless abandon doesn’t go unnoticed by Einstein’s strict physics teacher, Professor Weber.