S1, E4: Grocery store cashier Chelsea Wyler (Aleksa Palladino) finds herself at odds when her con artist father, Charles (Jeff Perry), unexpectedly shows up back in her life. Meanwhile, she finds comfort in local bon vivant Randall Abatsy (Leslie Odom, Jr.). A mysterious order at the mill leaves Jake suspicious of Bud and what else might be happening at Carl Steel.