Chicago
S1, E2: Al Capone gets destroyed by an unlikely enemy, prairie lawyer Abraham Lincoln gets a huge break, and the police go to war with protestors during the Haymarket Riot. Guest starring Ike Barinholtz, Joe Lo Truglio, Matt Besser.