Drunk History
Washington D.C.
Woodward and Bernstein blow open the Watergate scandal, actors/brothers Edwin and John Wilkes Booth engage in a tragic feud, and Elvis crashes the White House to meet Nixon. Guest starring Jack Black, Dave Grohl, Bob Odenkirk.
Chicago
Al Capone gets destroyed by an unlikely enemy, prairie lawyer Abraham Lincoln gets a huge break, and the police go to war with protestors during the Haymarket Riot. Guest starring Ike Barinholtz, Joe Lo Truglio, Matt Besser.
Patty Hearst gets kidnapped and brainwashed, Mark Twain flees the city in fear and finds his unlikely first hit story. Guest starring Kristen Wiig, Terry Crews, Lisa Bonet and more.
Ralph Nader goes to war with General Motors, Houdini and Sir Arthur Conan Doyle go from best friends to bitter rivals, and the Kellogg Brothers invent cereal but battle each other. Guest starring Owen Wilson, Alfred Molina, Jason Schwartzman and more.