Childish Things
S2, E8: Wolcott offers on a rich claim operated by two ornery brothers, and reports to Hearst on their progress overall. Nuttall proudly unveils his new "Bone-Shaker" bicycle--but some doubt he can ride it. Swearengen and Bullock discuss alternatives to annexing the Hills to Dakota. Miss Isringhausen strikes a deal with Swearengen.