Child's Play
S1, E6: Adam discovers there's no age limit on fun at Chuck E. Cheese, where he gets an exclusive chance to experience long forgotten recipes and vintage arcade games from their archives. Then, he'll geek out and recreate a discontinued candy combo fit for a slide-top box! Plus, when Adam gets his hands on a popular 80s icon, he proves you actually can play with your food!