Choices
시즌 1, 에피소드 6: Ethan gets a tour of the facility and personnel that manage the day-to-day operations of Wayward Pines and learns more about the history and how the residents ended up in the eerie town. Meanwhile, at the realty office, Theresa finds a map of an unusual plot of land she wants to investigate and Kate and Harold are planning a covert operation.