Choke Holds and Clammy Hands
T14, E3: Padma and guest judge, Chris Cosentino divide the chefs into teams to compete in the Top Chef mise en place race. The same teams must go head-to-head and create a seven-course progressive meal with each dish featuring the same ingredient, the radish. They will battle it out in front of a group of "Top Chef" superfans. Richard Blais joins at the judges table. The team who wins the most courses will be safe.