Choosing Between Peen & Politics is Trash
Сезон 1, серия 1: Phoebe is a 30-something outspoken podcast star making her mark while living a broke and delightfully messy life in Brooklyn. When her 'perfect' older brother launches a political campaign, she's forced to start her adulting journey.