Chopper Up
시즌 1, 에피소드 4: Both teams are thrown for a loop when they're asked to make a chopper out of a late 70's Japanese bike. Australian master fabricator Craig Rodsmith leads Chicago's Rod Smith Cycles against Justin Webster and J. Webster Designs from Gainesville, FL.