Chris "Drama" Pfaff I
S11, E26: On an all-new Ridiculousness, Rob, Chanel and Steelo welcome Chris "Drama" Pfaff to look on the bright side in MAKING LEMONADE, get dazzled by some BUTT MAGIC, and check out some unusual "Bucket Lists" with DIE HAPPY.