Chuck Versus the Mask
S3, E7: Chuck and Hannah unexpectedly become part of agent Daniel Shaw's latest mission. Much to Sarah's chagrin, she gets paired with Shaw, who seems to be trying to get close to her. Meanwhile, Morgan and Ellie continue their mission to get to the bottom of Chuck's secretive and strange behavior.